Wednesday 4 January 2012

TAHUN BARU !!!!

  Pejam celik , pejam celik dah tahun baru kan ?? Macam tak percaya je dah tahun 2012 . Hary nie pun budak2 under 18 dah mula bersekolah . Aku nie pulak terperap kat rumah . Maklum lah dah habis sekolah . Bosan betul lah duduk rumah . Takde benda nak buad  dah . Kalau kat sekolah boleh belajar , jumpe cikgu , kawan2 .At least ade jugak benda nak buad . huhuhuhuhu .... Urm ,best larr budak2 nie .. Hope korunk belajar elok-elok lah ye . 


  Ape azam korunk tuk tahun baru nie ??? kalau korunk tanye aku , aku pun tak atu pe azam aku .. hehehe tapi aku just harap yang sume orang yang ade dekat dengan aku akan sentiase happy selalu .. Tue je yang aku harap kan ,aku tak nak benda len ag dah ... 


   4 ur info , kawan2 aku ade yang dah pegi PLKN .. hahaha agak2 nyer camne lah keadaan diorang kat sane .. Hope lah diorang appy and dah tentu2 nyer dapat kawan baru ..huhuhu .... Aku pun kadang2 teringin jugak nak pegi PLKN tapi ntah larrr , aku takut .. Pe yang aku takut ?? hahahaha aku tak taw ...


   Last thing yang aku nak tulis kat sini , moga-moga kawan2 aku ingat kat aku coz aku rindu diorang sangat3 ...

2 Komen Budak Comel:

FiQ said...

nice blog...follow me back

Liyana Nordin said...

ok ...

Post a Comment

komen anda amat dialu-alukan ..