Sunday 16 June 2013

SEMANGAT !




Lama betul aku tak menjenguk blog aku ni . Dah bersarang dah aku tengok . hhuhuhu . Maklum la dah busy dengan assignment yang berlambak-2 . Semester 2 ni sangat lah memening kan kepala sampai jatuh aku punye pointer . Sangat menyedihkan dan memilukan . Tapi takpe , insyaallah aku akan cube berusaha dengan lebih baik untuk naikkan pointer aku and  cuba untuk elak kan kegagalan. 

By the way , cuti kali ni aku rasa kurang bersemangat sebab kawan-2 aku pergi KAPM . Rasa menyesal pun ade sebab tak ikut diorang , kalau tak mesti seronokkan . Selama sebulan diorang pergi , sunyi nya hidup ( cehhh lain macam bunyi nye ) . Sekarang diorang pun dah balik and aku perasan diorang sangat happy . So , confirm la seronok kan . Muke diorang pun dah lain giler-2 . Hahahahahaha ....

Cuti semester pun dah nak habis . Minggu depan dah masuk poli balik . So , kena lah regang-2 kan otot badan sebab kat poli nak kena "exercise" .Nanti tak pasal-2 ada yang tak boleh bangun pergi kelas . Yang pasti aku dapat kamsis (asrama) , jadi tak payah lah susah-2 nak kena cari rumah sewa . Yang lagi best bila dapat roommate yang sama . Yeaayyyyyy !

Kata-2 yang terakhir , doa saya untuk semua kawan-2 dan untuk diri sendiri semoga kita success selalu , bahagia di samping keluarga dan rakan-2 , sentiasa berusaha untuk capai apa yang kita mahu kan .
MISS YOU ALL ! GOOD LUCK FOR YOUR LIFE ! 

0 Komen Budak Comel:

Post a Comment

komen anda amat dialu-alukan ..