Monday 16 September 2013

Today's Stat !

ASSALAMUALAIKUM ! readers !!

Ape khabar ?? Mesti korang semua sihat kan ... ALHAMDULILLAH .... 
Actually hari ni tibe-2 tergerak hati pulak nak mengepost something dalam blog ni ..
Yelah kan dah berzaman pulak aku tinggal kan ..



So final exam pun dah dekat . Bile nak study ????? Aku ni suruh orang tapi aku tak jugak study . 
Ni pun assignment berlambak boleh pulak tinggalkan ..
macam ni lah kehidupan aku sepanjang jadi student poli ....
hahahahahaha dah macam orang giler kan ...
Ishhhhx3 .... Tolong la nasihat kan minah sorang ni . hhuhuhuhuuuu APTB !

By the way , tolong doakan semoga aku boleh berubah ke arah yang lebih baik dan dapat result yang lebih bagus daripada yang sebelum ni okay ! 

SALING INGAT MENGINGATI SESAMA KITA KAN BAGUS ! peace ..
ASSALAMUALAIKUM & selamat malam ..
Chiaaaaoooooo !


0 Komen Budak Comel:

Post a Comment

komen anda amat dialu-alukan ..